Evlenmeyi İsteyen Erkek Arkadaş Arıyorum

Evlenmeyi İsteyen Erkek Arkadaş Arıyorum, Evlilik Düşünen Bir Beyefendi Arıyorum.
Adı : Leyla Gü...
Şehir : Bilecik
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Özel Sektör
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.66 cm
Kilo : 58 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Selam ben leyla bilecik'den erkek arkadaş arıyorum, evlilik düşünen bir beyefendi arıyorum desem daha doğru olur. İlk önce yeni arkadaşlıklar kurmak için buradayım. Kısa süren bir evlilikten sonra şimdi tamamen özgürüm, düzgün aklı başında saygılı görgülü bir erkek arkadaşım olsun istiyorum. Erkek arkadaşımla beraber kalmayı gezmeyi seyahat etmeyi eğlenmeyi ve gülmeyi seven biriyim. Hayatta kötü şeylerde oluyor bunlar içinde çok üzülüyorum ama hayat herşeye rağmen yaşamaya değer..

5 yorum:

  1. @farukcn.kaplan instagram hesabım dm yoluyla sohbet edip buluşabiliriz

    YanıtlaSil
  2. Bunu yanıtla instagram üzerinden veya mail üzerinden tanışalım

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bana ulaşabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba istanbul da yasıyorum bekarım evlilik yapmadım 33yas ciddi bir bayanla tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhaba tanışmak isterim istanbulda yaşıyorum evlilik yapmadım yasım 33uygun görürseniz tanışmak isterim

    YanıtlaSil

Back to Top