Mutlu Edecek Erkek Arkadaş Arıyorum

Mutlu Edecek Erkek Arkadaş Arıyorum, Derdimi Dinleyecek Derdini Dinleyebileceğim Bir Arkdaşa İhtiyacım Var.
Adı : Esra Ak...
Şehir : Çanakkale
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kuaför
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.77 cm
Kilo : 62 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

26 yaşındayım çanakkale'de yaşıyorum. Bu arkadaş bulma sitesi'nde samimi arkadaş olabileceğim derdimi dinleyip bana her konuda mutlu edebilen birine ihtiyacım var çünkü çok mutsuzum. Eğlenmeyi bilen bir erkek arkadaş arıyorum. Bir sabah kahvaltıya gidebileceğimiz, bir gece dışarıda yemek yiyebileceğimiz, bir gece konsere gidecek, beni eğlendirecek arkadaş bulmak istiyorum.

1 yorum:

  1. Tatlım selam, param var, evim var, arabam var... Kısaca her türlü mutlu ederim bilmem anlatabiliyor muyum? ;(( ;((

    YanıtlaSil

Back to Top