Yaşıtım Olan Erkeklerle Tanışmak İstiyorum

Evlilik İsteyen Dul, Olgun, Güzel Kadınlar, Seksi Olgun ve Dul Bayanlar.
Adı veya Nicki : Tülin
Yaş : 41
Yaşadığı İl : Bolu
Burcu : Kova
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Ticaret
Medeni Durum : Dul
Aradığı İlişki Türü : Evlilik
Gelir Düzeyi : İyi
İlgi Alanları : TV, Bilgisayar oyunları, Ev ve aile, Futbol, Sinema
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise
Boy : 1.69
Kilo : 62
Sigara : Hayır
Alkol : Evet

Kendime sosyal ve eğitim olarak uygun, bekar bir beyefendi arıyorum, yaşlılar ve gençler boşuna yazmayınız, 41 ile 50 yaş arası beylerle arkadaşlık kurmak istiyorum.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhaba Tülin hanım sizi tanımak isterim yaş 52 Kütahya Gediz hastanesinde hizmetli memurum

      Sil
  2. Ankara yaş 50 görüşmekten mutluluk duyarım

    YanıtlaSil
  3. Merhaba tülin hanım ismim adem 43 yaşındayım 175 boy 90 kilo sizinle tanışmak isterim

    YanıtlaSil
  4. Selamlar tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhaba tolin hanım senînle arkadaş olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Balıkesirliyim yaşım 45 hayatım olacak arkadaş arıyorum

    YanıtlaSil

Back to Top