Dobra Sadık Kendine Güvenen Bayan Arkadaş Arıyorum

Dobra Sadık Kendine Güvenen Bayan Arkadaş Arkadaş Varsa, Arkadaş Bulma Sitesinde Beni Bul.
Adı : Sercan Ta...
Şehir : Eskişehir
Telefon : Numarası Gizli...
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Eczacı
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Evlilik.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.80 cm
Kilo : 77 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Merhaba başlıktaki gibi dobra gerçekten sadık hemen satıp gitmeyecek özgüveni sağlam egosuz kendi deyimimle kendi hatunumu arıyorum. Maaşım gayet iyi abartılı şeylere kapalıyım. Normal düzeyde bana ve kritellerime uygun bayan arkadaş varsa yorum bıraksın bizzat ben kendim döneceğim, şimdi daha açıklayacağım mevzular var fakat detayları görüşeceğim sanalda veya reel de o kişi ye gerekli bilgileri aktaracağım. Lütfen sağ duyulu laga luga olmayacak kendisini bana gerçekçi anlatacak yalansız hayatını birleştirecek harbi bayanlar beni bulsun.

1 yorum:

Back to Top