Açık Sözlü Dürüst Bayan Arkadaş Arıyorum

Açık sözlü ve dürüst bir bayan arkadaş arıyorum, yalan atmayan sevgi ve saygıya önem veren bir bayanla tanışmak istiyorum.
Adı : Serdar Ak...
Şehir : Ankara
Telefon : Numarası Gizli...
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Muhasebeci
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Açık sözlü ve dürüst bir bayan arkadaş arıyorum.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.80 cm
Kilo : 75 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Selamlar Ben Serdar, oldukça açık sözlü çok net biriyimdir yalandan da çok nefret ederim. Hoşuma giden şeylere gelecek olursak gezmeyi, yüzmeyi ve ayrıca boş vakitlerimde resim yaparım, sanatla ilgilenmeyi seven fırsat buldukça da sinema, tiyatro, ve sanatsal etkinliklerde bulunmayı da işim olmadığı müddetçe hiç kaçırmayan biriyimdir.

Back to Top