Erkek Sırdaş, Dost Arıyorum

Erkek Sırdaş Arayan Bayanlar, Erkek Dost Arayan Bayanlar, Erkek Arkadaş Arayan Bayanlar.
Adı : Aysima Değ...
Şehir : İstanbul / Avcılar
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Güzellik Uzmanı
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyor
Aradığı İlişki Türü : E-Posta Arkadaşlığı, Arkadaşlık
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lisans Mezunu
Boy : 1.60 cm
Kilo : 55 kg
Sigara : Hayır
Alkol : Evet

Merhaba, yalnız yaşayan bir bayanım yaşım 32. Uzun zamandır hayatımda kimse yok, yaşadığım şeylerden dolayı ciddi bir ilişki istemiyorum ama yalnız da zaman ilerlemiyor. Beraber vakit geçirebileceğim, yanında iyi hissettiğim bir arkadaş, sırdaş, dost arıyorum. Seviyeli bir sohbet ve güzel bir arkadaşlık için mesajlarınızı bekliyorum. Güven veren kişilere telefon numaramı da veririm ama önce o güveni verebilmelisiniz. Türkiye'nin her yerinden yazabilirsiniz, güven sağlandıktan sonra yüz yüze tanışıp arkadaş olabiliriz.

12 yorum:

  1. Merhaba Aysima hanım, çok hoş bir kadınsınız. Sizi tanımak istiyorum tabi sizde uygun görürseniz. Umarım mesajımı görür bana dönüş yaparsınız. x-)

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Beylikdüzünde oturuyorum yakınız yani. Yaşım 29 bu sorun olur mu bilmiyorum ama uyar dersen en kısa sürede seninle tanışmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Mrb güzellik, bende İstanbulda yaşıyorum, amatör olarak oyunculuk yapıyorum. Bu arada boyum 185 kaslı bir vücudum var, kendime ait aracım var ve yalnız yaşıyorum. Sanada uyarsa tanışabiliriz.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Aysima Hanım güzel alımlı ve hoş bir kadınsınız sizden etkilenmeyecek erkek olduğunu sanmıyorum. Sizinle birlikte olmayı çok ama çok istiyorum. Eğer başka bir şehirde bir sırdaş sevgiliniz olsun isterseniz Adana civarında oturmaktayım ve beni tercih ederseniz sizi en iyi dileklerimle karşılayacağım. Bu arada bana Serkan diye hitap edebilirsiniz ve unutmadan e mail adresim : archix_07@hotmail.com, face: Serkan Tugay cep: 5076147098. Cevabınızı içtenlikle bekliyor olacağım. Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  5. Incemehmed1934@gmail.com buradan yazabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. Aysima hanım ismim deniz.Cok hossunuz sizinle tanımayı çok isterdim. Pek umudumda yok açıkçası ama yinede e-postamı birakıyorum. unut_deme_bana55@outlook.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba aysima hanım sizi tanımak isterim kabul ederseniz

    YanıtlaSil
  8. ufukcakir743@gmail.com
    buda instagramım:ufuk_cakir
    bi bak istersen

    YanıtlaSil
  9. Merhaba aysima mesajini bekliyorum seviyeli muhabbetin icin

    YanıtlaSil
  10. Slm bende küçükçekmece sohbet etmek isterim

    YanıtlaSil
  11. Sohbet edebileceğim insan ariyorum

    YanıtlaSil

Back to Top