Ciddi Dostluk ve Evlilik Arıyorum

Ben Hazal 22 yaşındayım ve yalnızlığımı paylaşacak birini ararken Arkadaş Bulma Sitesi'ni gördüm anında mesaj yazma kararı verdim umarım bu sitede aradığımı bulabilirim.
Adı : Hazal Ka...
Şehir : Kahramanmaraş / Merkez
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Muhasebeci
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Ciddi Dostluk Yada Uygunsa Evlilik De Olabilir.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.70 cm
Kilo : 58 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Ben Hazal 22 yaşındayım ve yalnızlığımı paylaşacak birini ararken Arkadaş Bulma Sitesi'ni gördüm anında mesaj yazma kararı verdim umarım bu sitede aradığımı bulabilirim. Eski sevgilimden ayrılalı baya bi zaman oldu bir erkek arkadaş bulmak için pek çabam olmadı. Ancak hem maddi olarak rahatladım hem de kariyerimde belli bir noktaya gelmiş de oldum bu sayede de. Bu nedenle artık hayatımı paylaşabileceğim ve beni mutlu edip kaldırabilecek bir sevgili aramaya karar verdim. He bu arada samimi dostluğada açığım.

3 yorum:

  1. Hazal hanım selamlar, ben sizi kaldırabileceğimi düşünüyorum. Maraş'lı olduğumuz için iyi anlaşacağımıza eminim toprak toprağı çeker demişler x-) Sizde uygun görürseniz tanışıp, görüşelim.

    YanıtlaSil
  2. Abi çok güzelsin ya, arkadaş bulma sitesi gibi sitelere çok ön yargım vardı ama seni görünce yazmadan geçemedim. Harika birisin... :p

    YanıtlaSil
  3. Ksü de okuyup birlikte olmak isteyen varmı. a_sonay@outlook.com

    YanıtlaSil

Back to Top