Tanışacak Erkek Arkadaş Arıyorum

Türkiyenin Ücretsiz Arkadaşlık Sitesinde Tanışacak Erkek Arkadaş Arıyorum.
Adı : Hüsniye Ek...
Şehir : Van
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Yok
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Yok
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Ortaokul
Boy : 1.64 cm
Kilo : 60 kg
Sigara : Hayır
Alkol : Hayır

Yaşadığım yerde erkekler ile arkadaşlık yapabilmem çok zor olduğu için Arkadaş Bulma Sitesi'ni görünce yazmak istedim. Bir işte çalışmıyorum ev kızıyım da denebilir. Ama her zaman alımlı ve güzel olmaya da özen gösteririm. Kendime her açıdan güvenen biriyimdir. İstediğim kişinin bana güven sorunu yaşatmamasını ve kendine güveni olmasını isterim. Konuşup tanıştıktan sonra kafa yapılarımız uyarsa da bu ilişkinin daha ileriye gitmesini de isterim.

1 yorum:

  1. Selamlar Hüsniye hanım, kısmetse eli yüzü düzgün evlenecek birini arıyorum, tanışmak ve ileriye dönük güzel bir ilişki istiyorsan lütfen dön bana. :))

    YanıtlaSil

Back to Top