Sohbet Etmek İsteyen Erkek Arkadaş Arıyorum

Kayseri'den Sohbet Etmek İsteyen Kendine Güvenen Erkek Arkadaş Arıyorum Varsa Öyle Birisi Beni Burada Bulsun.
Adı : Gülistan Gü...
Şehir : Kayseri
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Bankacı
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Alevi
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.69 cm
Kilo : 52 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Yalnız kalmaktan yani uzun zamandır sevgilimin olmayışından çok sıkıldım o yüzden ciddi güveni olan bir arkadaş arıyorum. Öncelikle kendine bakan iyi giyinen bir erkek olursa bir tanışalım derim mesajlarınızı bekliyorum uygun anda döneceğim size.

1 yorum:

  1. Merhaba tatlım, ben Ahmet. Sohbet için her zaman uygunum. Hele senin gibi tatlı ve seksi bir kızsa işi gücü bırakır sohbet ederim (k) :))

    YanıtlaSil

Back to Top