Boşanmış Erkek Arkadaş Arıyorum

Boşanmış Erkek Arkadaş Arıyorum, Arkadaş Bulma Sitesi'nde Erkek Arkadaş Bulmak İstiyorum.
Adı : Eylül Ko...
Şehir : Samsun
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kasiyer
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.65 cm
Kilo : 58 kg
Sigara : Hayır
Alkol : Hayır

Arkadaş Bulma Sitesi'nde Erkek arkadaş bulmak istiyorum. Okul sonrası market'de kasiyerlik yapıyorum. Kendimi güzel bulurum ve erkek arkadaşımı da güçlü ve yakışıklı olsun isterim. Benden 4 yaş büyük olabilir. Amacım istediğim kişiyle mutlu, huzurlu olmak başka bir niyetim de yok, yalan söyleyen kişilerden de uzak durmayı iyelerim, kafa yapım uyarsa eğer sonuna kadar da o kişiyle varım.

2 yorum:

Back to Top