Whatsapp Üzerinden Sohbet Etmek İstiyorum

Kız Whatsapp Numaraları, Whatsapdan Konuşmak İsteyen Kızlar, Sanal Sohbet Seven Kadınlar.
Adı veya Nicki : Perihan
Yaş : 31
Yaşadığı İl : Osmaniye
Burcu : İkizler
Vücut Yapısı : Atletik
Meslek : Sanatçı
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyor
Aradığı İlişki Türü : E-Posta Arkadaşlığı
Gelir Düzeyi : Çok İyi
İlgi Alanları : Sağlıklı yaşam - Fitness, Ev ve aile, Yazılım, Plastik sanatlar, Tatil ve gezi
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Lisans
Boy : 1.75
Kilo : 62
Sigara : Hayır
Alkol : Evet

Keyifli sohbet etmeyi bilen bir arkadaş bulmak istiyorum lütfen benimle sohbet etmek isteyenler whatsapp numaralarını aşağıya bıraksınlar. (SADECE WHATSAPP ÜZERİNDEN KONUŞMAK İSTİYORUM! SAÇMA SAPAN YORUMLAR YAPIP GEREKSİZ SORULAR SORMAYIN.!!!!!)

12 yorum:

  1. Mrh Ben Tolga. tolga65_27@hotmail.com iletişim numaranızı yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sizinle güzel bir yazışma arkadaşlığı kurmak isterdim. Siz de isterseniz.

    YanıtlaSil
  3. konya dan slmlar konuşmaya ne dersin istediğin her türlü konuyu konuşabiliriz...

    YanıtlaSil
  4. Masum mazlum biriyim.mesajlasmak istiyorum sağlık sorunlarım var.sizofren hastasıyım 39 yaşındayım hayatımda kimseyle iliskiyasamadim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba perihan tam aradığım kişisin istanbulda yaşıyorum 23 yaşındayım renkli,bakımlı ve sadık biriyim sohbete var mısınız?

    YanıtlaSil
  6. Slm, osmaniyedeyim tanışalım isterim güzelim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba nasılsın Halil ben Dörtyol'dan tanışmak istersen konuşalım mail adresinden ulasabilirsin Senszm__ben@hotmail.com

    YanıtlaSil

Back to Top