Kürt Bayan Arkadaş Arıyorum

Olgun romantik ve yakışıklı bir gencim, Kürt bayan arkadaş arıyorum.
Adı : Hakan Gü...
Şehir : Hakkari
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Özel Sektör
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.80 cm
Kilo : 80 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Hakkari'de ailemle birlikte yaşayan 28 yaşında olgun romantik ve yakışıklı bir gencim, bekarım ve daha önceden evliliğim olmadı kısmetse arkadaş bulma sitesi'nde aradığım insanı bulmak istiyorum.

1 yorum:

  1. Merhaba canım,
    N'aber ?
    Ben Lisa'yım Dürüst ve sadık biri arıyorum
    ve samimi adam pozisyonunuzu takdir ediyorum, umarım günün nasıl geçiyor her şey sizin. Birbirimizi tanımanın ve güvenmenin daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü herhangi bir iyi ilişkinin sadece gerçeklere ve gerçek aşka dayandığı takdirde devam edeceğine inanıyorum ve tanışıp iyi bir sevgi ve güvene dayanmayı seviyorum. posta, kendimi daha iyi tanıtacağım ve postalarımı alır almaz resimlerimi size göndereceğim.
    lisabrown1003@gmail.com

    YanıtlaSil

Back to Top