Çankırı'dan Bayan Arkadaş Arıyorum

Çankırı'dan bayan arkadaş arıyorum, dul veya bekar fark etmez ama sadece çankırı'dan olursa daha iyi olur.
Adı : Murat Er...
Şehir : Çankırı
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : İnternet Cafe
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Ortaokul Mezunu
Boy : 1.70 cm
Kilo : 70 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Çankırı'dan bayan arkadaş arıyorum, dul veya bekar fark etmez ama sadece çankırı'dan olursa daha iyi olur. Olgun bayanlarla tanışıp görüşmek istiyorum, gezmesini eğlenmesini bilen biriyimdir. Kadınımı her anlamda mutlu edebilmeyi çok severim, zaman kısıtlaması olmayan bir bayanla tanışmayı çok isterim..

1 yorum:

  1. Merhaba eğer ciddi düşünürseniz bana buradan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Back to Top