Güzel Bayan Arkadaş Arıyorum

Seviyeli Muhabbeti Güzel Arkadaş Arıyorum, Güzel Bayan Arkadaş Arıyorum.
Adı : Yamaç Şa...
Şehir : Kocaeli
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Fitness
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Üniversite Okuyorum
Boy : 1.73 cm
Kilo : 70 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

1.73 boyunda 70 kilo vücut geliştirmeyle uğraşan biriyim. Aynı zamanda öğrenciyim üniversite okuyorum. Yaşım 22 Kocaeli'de oturuyorum. Seviyeli muhabbeti güzel arkadaş arıyorum. Yaşamayı seviyorum. Hayatımın %90 ı sporla geçiyor gerek okuduğum bölüm ve sevdiğim sporlardan dolayı. Keyifli biriyim kadınları eğlendirmeyi çok iyi bilirim. Olgun olduğumu düşünüyorum ve bu yüzden genellikle kendimden büyük insanlarla bir araya geliyorum ve hoşlandığım kadınlar çoğunlukla 24-40 yaş grubu arası oluyor.

Back to Top