Ciddi Güvenilir Erkek Arıyorum

Yaşam felsefesi olan bir erkek arkadaş bulmak istiyorum. Ciddi ve güvenilir erkekleri bekliyorum.
Adı : Tuba De...
Şehir : Konya
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kasiyer
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.65 cm
Kilo : 53 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

7 yıldır yalnızım eşim ve 1 çocuğumu yurtdışında bırakıp boşanarak yurduma dönmek zorunda kaldım. Artık yalnız yaşamak istemiyorum. Kapalı bir kadınım ama hala yaşama bakışım açık ve benim gibi olan erkek arkadaşlarla birlikte olmak istiyorum. Buradan benim gibi düşünen, yaşam felsefesi olan bir erkek arkadaş bulmak istiyorum. Ciddi ve güvenilir arkadaşları bekliyorum.

3 yorum:

  1. Tuba kızım çok harika bişeysin... Aradığın kişi benim emin olabilirsin :p

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben de konyada merkez de yaşıyorum. Bir çay içmeye ne dersin bekliyorum...

    YanıtlaSil

Back to Top