Hayatıma Anlam Katan Adam Arıyorum

Adı : Tuğba Da...
Şehir : Kırşehir
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kuaför
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Alevi
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.74 cm
Kilo : 57 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Gerçek aşkı uzun zamandır yaşayamadım, bu duyguyu yaşamak tatmak istiyorum. Kırşehir'de yaşıyorum, daha önce hiçbir birlikteliğim olmadı. Sadece 2 senelik süren bir ilişkim oldu oda 1 sene önce bitti.. Gezmeyi çok seviyorum, tanışmak istediğim insanında gezmeyi sevmesi çok iyi olur. Uyumluluk benim için çok önemli, karşılıklı anlayış ve saygı bundanda önce gelir. Esmer erkeklerden özellikle hoşlanıyorum. Tabi öncelikle önemli olan karakter, daha sonra fiziki görüntü geliyor. Umarım hakkımızda hayırlısı olur.

2 yorum:

  1. Yalnız Mühendis11 Nisan 2019 12:20

    Merhaba Ali ben, ben de Kırşehir'de yaşıyorum daha doğrusu üniversite okuyorum tanışmak ister misin? Telefon numaramı yada skype adresimi bırakabilirim.

    YanıtlaSil
  2. Bende sizin gibi düsünüyorum yasim 25

    YanıtlaSil

Back to Top