Genç Erkek Sevgili Arıyorum

Genç Erkek Sevgili Arıyorum Varsa Kendine Güvenen İlanını Versin Arkadaş Bulma Sitesine.
Adı : Seyhan Ed...
Şehir : Afyon
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Terzi
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Ortaokul Mezunu
Boy : 1.60 cm
Kilo : 52 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Mutluluğu burada arayan biri değilimdir aslında ama facebook hesabımda ki beğendiğim sayfalar buraya yönlendirince bir yazayım dedim hemen bu şekilde denemek istiyorum bakalım olursa birşeyler artık. Neyse birazda kendimden bahsedeyim samimiyet hoşuma gittiği sürece konuşmayı severim hatta bir konuştummu susmayadabilirim, çok sulu gözlüyümdür, birde biraz fazla trip atıyorum galiba :)

1 yorum:

  1. merhaba burdur a gezmeye geldim 38 yaşındayım beni gezdirecek vakit geçirecek bayan arkadaş arıyorum

    YanıtlaSil

Back to Top