Zengin Erkek Sevgili Arıyorum

Tekirdağ'da yaşıyorum 24 yaşındayım ve Zengin Erkek Sevgili Arıyorum.
Adı : Seda Yı...
Şehir : Tekirdağ
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Muhasebeci
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.72 cm
Kilo : 60 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

İsmim seda 24 yaşındayım istanbul'da yaşıyorum. Keyfim ve enerjim çoğu zaman yüksek ve sıcak kanlı biriyimdir. Etrafımdaki kişiler tarafından çok sevilen ve karşımdaki insana ise hak ettiği değeri veren biriyimdir. Öyle kendini beğenmişlik gibi de düşünmeyin ancak gerçekten herkesin hayatında benim gibi bir kadın olmalıdır diye düşünüyorum. Bu konuda çok iddialıyım mesaj atın uygun bulduğum kişiye geri dönüş yapıp kendimi size ıspatlaya bilirim her konuda..

Back to Top