Bayan Eş Arıyorum

Bayan eş arıyorum, olgun yada dul bayanlarla tanışıp görüşmeyi arzu ediyorum.
Adı : Hakan Sı...
Şehir : Kırklareli
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Ayakkabı Mağazası
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.75 cm
Kilo : 70 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Meraba ben hakan 30 yaşında Kırklareli'de ailemle birlikte yaşayan yakışıklı ve romantik bir genç'im, kendime ait bir evim var çok şükür, şu anda bayan ayakkabı mağazasında çalışmaktayım işimden dolayı bayanların ayaklarını beğeniyorum ve ilgi duyuyorum. Özellikle topuklu yada babet tarzı giyen bayanların ayaklarına hayranım bundan sonraki hayatımda ömür boyu sevip değer vereceğim bir bayanın olmasını arzu ediyorum. Kısa süreli birlikteliklerden hoşlanmayan, sadece aşkı yaşayıp yaşatmayı arzu eden olgun yada dul bayanlarla tanışıp görüşmeyi arzu ediyorum. Benimle aynı düşüncede olan bayanlar bana ulaşırsa sevinirim. Yaşıma yakın yada benden büyük olgun bayanlar tercihimdir.

Back to Top