Merhaba İstanbulda Oturuyorum Dulum

Olgun ve Dolgun Dul Kadınlar, İstanbuldan Erkek Arkadaş Arayan Kadınlar, Arkadaş Arayan Olgun Bayanlar.
Adı veya Nicki : Okşan
Yaş : 36
Yaşadığı İl : İstanbul
Burcu : Kova
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Reklam
Medeni Durum : Dul
Aradığı İlişki Türü : E-Posta Arkadaşlığı, Arkadaşlık, Ciddi İlişki
Gelir Düzeyi : Orta
İlgi Alanları : Sağlıklı beslenme - Diyet, Bilgisayar oyunları, Medya, Plastik sanatlar, Ekonomi - Borsa
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Üniversite
Boy : 1.72
Kilo : 69
Sigara : Hayır
Alkol : Evet

Merhaba yaklaşık 5 yıldır dulum, kocamı kaybettikten sonra hayatıma kimseyi almadım. Güven konusuna oldukça önem veriyorum. Güven oluştuktan sonra hayatımda arkadaşlık kurabileceğim ciddi biri olsun istiyorum, umarım isteklerime uygun bir arkadaş bulabilirim. Mesajlarınızı bekliyorum.

16 yorum:

  1. Merhaba OKŞAN HANIM İSTANBUL DAN TURGAY SİZİNLE TANIŞMAK İSTİYORUM MÜMKÜN MÜ ACABA

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bende 36 yaşındayım telefonunuzu verin mesajlasalim

    YanıtlaSil
  3. merahab nişantaşında murat ben sizinlşe tanışmak arkadaş olmak istiyorum muratexpress931@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba oksan hanim 38 yasindayim istanbulda yasiyorum sizi tanimak isterim

    YanıtlaSil
  5. merhaba tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Mrb bende İstanbul Anadolu gizliliğe çok önem veririm ne olursa olsun her konuda

    YanıtlaSil
  7. Merhaba!istanbulda yaşıyorum 23 yaşındayım.sadakate önem veren biriyim isterseniz tanışalım

    YanıtlaSil
  8. Resim gönderemiyorum mu bilmiyorum whatsap ekle istersen biraz sohbet edebiliriz

    YanıtlaSil
  9. Atasehirdenim erkek ihtiyacini karsilamak icin burdaym

    YanıtlaSil
  10. Nasıl tanışcaz

    YanıtlaSil
  11. Merhaba oksan hanım tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  12. Ataşehîrdeyim tanışalım istermisin

    YanıtlaSil

Back to Top