Hayattan Zevk Almayı Bilen Biriyle Evlilik İstiyorum

Zevk isteyen bayanlar, yalnız yaşayan ve erkek arkadaş arayan bayanlar, boşanmış bayanlar.
Adı veya Nicki : Kiraz
Yaş : 35
Yaşadığı İl : Erzincan
Burcu : İkizler
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : İşsiz
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyor
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık, Evlilik
Gelir Düzeyi : Kötü
İlgi Alanları : Bilgisayar oyunları, Medya, TV, Astroloji, Dans
Etnik Köken : Rum
Eğitim Durumu : Ortaokul
Boy : 1.66
Kilo : 49
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Merhaba ben Kiraz, Erzincan'da yalnız yaşıyorum. Benim gibi hayatın zorluklarına göğüs germiş, eğlenmeyi ve zevk içinde yaşamayı seven erkeklerle tanışmak istiyorum. İlgilenen beyler mesaj bırakırsa dönüş yaparım.

2 yorum:

  1. Merhaba evlilik isterseniz. Tanışalim ciddi bir evlilik istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf atarmış

    YanıtlaSil

Back to Top