Evlilik İçin Ciddi Bayan Arıyorum

Niyeti Ciddi Olan Bayanlarla Tanışıp Daha Sonrasında Olursa Evlenmek İstiyorum.
Adı : Mesut As...
Şehir : Yalova
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kuaför
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.82 cm
Kilo : 80 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Merhaba ben mesut Yalova'da yaşıyorum bayan kuaför'üm 30 yaşındayım evlenip boşandım 20 veya 30 yaş arası gerçekten niyeti ciddi evlilik olanlar buraya mesaj atsın.

1 yorum:

  1. SelAm kendimi kısaca özetleyim inaçlı biriyim yalnız yaşıyorum cocuk sorunum yok BURSADA yaşıyorum kendime yeni daire aldım her şeyimi dizdim sonra evlenmeye karar verdim EMEKLİYİM yaşım 55 sağlılıklı medeni birisyim lutfen cidi olanlar yazsın yaş sorunum yok yalansız durustluk huzur getirir huzurda sevgiye kapı açar guven h

    YanıtlaSil

Back to Top