Evlilik İçin Ciddi Erkek Arıyorum

Evlilik İçin Ciddi Erkek Arıyorum, Evlenmek İstiyorum Ciddi Erkekleri Bekliyorum.
Adı : Bahar Te...
Şehir : Kırıkkale
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kasiyer
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Ortaokul Mezunu
Boy : 1.64 cm
Kilo : 57 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Selam adım bahar yaşım 26 hiç evlilik yapmadım kendime dinine bağlı birisini arıyorum ölenedek onunla hayatımı sürdürmek istiyorum önce Allah'a inancı olsun sonra bana ve güzellik aramıyorum kalbi temiz biri olsun yeter benim için, yer neresi olursa olsun fark etmez helal süt emmiş biri olsun sadece ciddi olanlar bekliyorum ciddi olmayanlar asla ama asla yazmasın.

1 yorum:

  1. Selam tanışabilir mıyız sizi daha yakından tanımak isterim

    YanıtlaSil

Back to Top