Evlilik İsteyen Erkek Arıyorum

Evlilik İsteyen Yakışıklı Dürüst Ciddi Erkek Arkadaş Arıyorum.
Adı : Azize Ça...
Şehir : Manisa
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Giyim Mağazacı
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Ortaokul Mezunu
Boy : 1.65 cm
Kilo : 54 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Selam sizinle tanışmayı istiyorum, eğer kabul ederseniz tabikide. Şunu bilmenizi isterimki niyetim ciddi biriyle bir olabilmek, tanıyıp ileride bir hayatı paylaşabileceğim yuva kurup sevebileceğim kalbi temiz gönlü güzel birinin ölünceye dek yanımda olması ve beraber mutlu huzurlu bir yaşam sürmek. Bu amaçla yazıyorum size bunun haricinde başka bir niyetim planım ve düşüncem yok gerisi kader kısmet hayırlısı diyelim. Düşünceme göre kararı siz verin size bırakıyorum.

1 yorum:

Back to Top