Kızlarla Tanışmak İsteyen Erkekler

Kızlarla Tanışmak İsteyen Erkekler, Olgun Düşünceli Erkek Arıyorum.
Adı : Makbule Ay...
Şehir : Mardin
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Sekreter
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.70 cm
Kilo : 63 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Mardin merkez'de yaşıyorum, 33 yaşında kendine göre güzel ve bakımlı bir bayanımdır. Bir özel firmanın sekreterliğini yürütüyorum. İşim gereği pek çok erkeği tanıma fırsatım oluyor. Bu nedenle erkeklerin bayanlar hakkında neler düşünebileceğini az çok kestirebiliyorum. Şu ana kadar kendime uygun gördüğüm birkaç arkadaşlığım oldu. Benden kaynaklanmayan sorunlar yaşayarak ayrılmak zorunda kaldım. Kendimi rahat hissettiğim biriyle buluşmak isterim.

Back to Top