İslami Evlilik İsteyen Erkekler

Arkadaş Bulma Sitesi'nde İslami Evlilik İsteyen Güven Veren Ciddi Erkek Arıyorum.
Adı : Hatice Gü...
Şehir : Uşak
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Hemşire
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Laz
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.68 cm
Kilo : 59 kg
Sigara : Hayır
Alkol : Hayır

Selam sizinle tanışmayı isterim, eğer kabul ederseniz tabiki de. Şunu bilmenizi isterim ki niyetim çok ciddi düşünebileceğim bu amaçla da tanıyıp ileride bir hayatı paylaşabileceğim yuva kurup gönülden sevebileceğim kalbi temiz birinin ölünceye dek yanımda olması ve beraber mutlu huzurlu bir yaşam sürmektir. Bu amaçla yazıyorum buraya size bunun haricinde başka bir niyetim planım ve düşüncem yok gerisi kader kısmet hayırlısı diyelim. Düşünceme göre kararı siz verin sizi arkadaş bulma sitesi'nde bekliyor olacağım.

1 yorum:

  1. Merhaba hatice hanım sizi tanımak isterim sizde kabul ederseniz

    YanıtlaSil

Back to Top