Ciddi Anlamda Evlilik Düşünen Bayan Arıyorum

Ciddi anlamda evlilik düşünen bir bayanla tanışıp evlenmek istiyorum.
Adı : Aziz Er...
Şehir : Bayburt
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Tasarımcı
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Laz
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.81 cm
Kilo : 78 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Merhabalar ben Bayburt'dan yaşım 30 ciddi anlamda evlilik düşünen bir bayanla tanışıp bu kutsal birliktelik yolunda yürümek hayatı paylaşmak isterim. İdeal bir kriter aramıyorum yüreğim sadece o kişiye koşarcasına etkiliyebilecek birini arıyorum sarışın, esmer, kumral takıntım yok beğendiğim bir özellik olursa zaten kuaföre götürürüm 2 saat sürer kuaför istediğim görüntüyü sağlar gerisi zaten tefarruat saygılarımla herkese hayırlı kısmetler.

Back to Top