Isparta'lı Zengin Kadınlarla Tanışmak İstiyorum

Isparta'lı Zengin Kadınlarla Tanışmak Görüşüp Kaynaşmak İstiyorum.
Adı : Cihat Gü...
Şehir : Isparta
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Süper Marketci
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.90 cm
Kilo : 82 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Selam ben Isparta'dan cihat beyaz tenliyim kendime her bakımdan oldukça güveniyorum sosyal hayata önem veren karşımdaki insanı daima anlayan biriyim ne istediğini bilen ısparta'lı bir bayanla tanışıp görüşmek istiyorum güvenilirlik karşı taraf için ne kadar önemliyse benim içinde bir o kadar önemlidir güvenle bana ulaşabilirsiniz. Karşılıklı saygıya ve sevgiye samimiyete gerçekten ihtiyacım var.

Back to Top