Bayan Hayat Arkadaşı Arayan Erkekler

Bayan Hayat Arkadaşı Arayan Erkekler, Sahiplenmeyi Seven Ciddi Erkek Arkadaş Arıyorum.
Adı : Eda Ba...
Şehir : Kars
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Özel Sektör
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Balkan
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.72 cm
Kilo : 58 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Sahiplenmeyi seven ciddi erkek arkadaş arıyorum. Herkes yalan dolan peşinde ciddi güvenilir ve dürüst bir erkek arkadaş arıyorum. Mesaj atın ben size dönerim fotoğrafsız erkeklere cevap vermeyeceğim ona göre. Tercihen Kars'da yaşayan birisi olursa sevinirim. Tekrar söylüyorum güvenilir dürüst ve yalan konuşmayan birisini arıyorum ciddi erkekler yazabilir. Boy pos önemli değil ama kilolu tercih etmem. Normal kiloda beyler yazabilir. beğenirsem whatsapp bayan numaramı veririm oradan konuşuruz.

Back to Top