Ücretsiz Üyeliksiz Bayan Arkadaş Ara Bul

Ücretsiz Üyeliksiz Bayan Arkadaş Ara Bul, Tamamen Ücretsiz Mesajlaşma Arkadaşlık Sitesi.
Adı : Aysun Ya...
Şehir : Kütahya
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Hemşire
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.66 cm
Kilo : 57 kg
Sigara : Hayır
Alkol : Hayır

Merhaba arkadaşlar ben aysun, yaklaşık 2 yıldır internet ortamında okey tavla v.b uygulamalarda vakit geçiriyorum sizinde bildiğiniz üzere evlilik siteleri her geçen gün bi hayli yoğun ilgi altında, Televizyon kanallarındaki evlilik programları rtük nedeniyle kapatıldığı içinde bu yoğunluk boy gösteriyor. Bende sizler gibi yaşımın geldiğini düşünüp evlenmeye karar verdim bu yüzden çeşitli evlilik sitelerine girip çıktım ama sonunda Arkadaş Bulma Sitesi'ni buldum umarım bu platform sayesinde hayalimdeki imi en kısa zamanda bulurum teşekkür ederim.

3 yorum:

Back to Top