20 Yaş Üstü Kız Arkadaş Arıyorum

Denizli'den Ücretsiz 20 Yaş Üstü Kız Arkadaş Arıyorum.
Adı : Burhan Ba...
Şehir : Denizli
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Özel Sektör
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.83 cm
Kilo : 80 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Selamlar, ismim burhan 25 yaşındayım kendimce yakışıklı birisiyimdir. Denizli merkez'de yaşıyorum 20 Yaş Üstü Kız Arkadaş Arıyorum, hiç çekinmeden yazabilirsiniz wahatsapp var fotomda var bakabilirsiniz tercihim denizli'den bir bayanla tanışmak. Sapık yada kötü bi insan asla değilim beni tanıdığınıza asla pişman olmayacaksınız. Saygılarımla görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. MERHABA CİCİ KIZ,İSMİM BURAK 33 YAŞINDA İSTANBUL'DA YAŞIYORUM. SEMPATİK KONUŞKAN NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BİR PAPATYA ARIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ, RESİMLERİMİ WHATSAPP VE İNSTGRAM'DAN GÖREBİLİRSİNİZ. HOSÇAKALIN. 0533 262 69 29

    YanıtlaSil
  2. Slm tanışalim

    YanıtlaSil

Back to Top