25 Yaş Olgun Bayan Eş Arıyorum

25 Yaşındaki Bayanlarla Sohbet Etmek İstiyorum, 25 Yaş Olgun Bayan Eş Arıyorum.
Adı : Gökhan Ha...
Şehir : Amasya
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Özel Sektör
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.88 cm
Kilo : 90 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Selamün aleyküm ben gökhan amasya merzifon'da yaşıyorum, amacım ileriye yönelik arkadaşlıklar kurmak 28 yaşındayım hayatta en önem verdiğim yalansız dolansız lafının eri olan insanlardır üç kuruşluk menfaat için virgül kadar eğilen bi insan değilimdir neysem o neyse demek istediğim çok şey varda tanıdıkça öğrenirsin burda fazla laf yapmanın bi anlamı yok unutma fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı asla yelkenlendiği kayıktan vazgeçmez eğer sende vazgeçilmez olmak istiyorsan beklerim başımın üstünde yerin var şimdiden saygı gösterenlere teşekkürler tanımak istiyorsan mesaj yaz konuşalım.

1 yorum:

  1. Merhaba canım,
    N'aber ?
    Ben Lisa'yım Dürüst ve sadık biri arıyorum
    ve samimi adam pozisyonunuzu takdir ediyorum, umarım günün nasıl geçiyor her şey sizin. Birbirimizi tanımanın ve güvenmenin daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü herhangi bir iyi ilişkinin sadece gerçeklere ve gerçek aşka dayandığı takdirde devam edeceğine inanıyorum ve tanışıp iyi bir sevgi ve güvene dayanmayı seviyorum. posta, kendimi daha iyi tanıtacağım ve postalarımı alır almaz resimlerimi size göndereceğim.
    lisabrown1003@gmail.com

    YanıtlaSil

Back to Top