30 Yaş Bekar Kadın Arıyorum

30 Yaş Bekar Kadın Arıyorum, 30 Yaşındaki Bekar Bayanlarla Tanışmak İstiyorum.
Adı : Serkan Şa...
Şehir : Artvin
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Özel Sektör
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.77 cm
Kilo : 75 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Aradığım o özel insanın herşeyden önce benim gibi dürüstlükten taviz vermeyen, güvenilir biri olmalıdır. Birbirimize son derece güvenip inanmamızın yanında, yüreğindeki iyiliğin güzel yüzüne yansıdığı, yüzündeki güzel gülümsemenin aslında iyi bir insan olduğunun göstergesi olduğu o güldüğünde yaşadığımı bana hissetirecek biri olmalı ve ona dokunmak özgür ve huzurlu.. Yani onunla birbirimize öyle sıkı sarılalımki ne o kalsın geriye nede ben, yani ben onda kaybolayım, oda bende.. Acaba çok şeymi istiyorum hayattan? Kim bilir belki benim istediklerimi kendiside isteyen biri bir yerlerde beni bekliyordur. Kavuşa bilmemiz dileğiyle.

Back to Top