Bayan Dullarla Tanışmak İstiyorum

Bayan Dullarla Tanışmak İstiyorum, Dul Bayanlarla Arkadaşlık Yapmak İstiyorum.
Adı : Sadi Em...
Şehir : Ağrı
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Ayakkabı Mağazacı
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Ortaokul Mezunu
Boy : 1.82 cm
Kilo : 80 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Selamlar adım sadi ağrı'da yaşıyorum, bir evlilik yaptım ve yıllar önce ayrıldım çocuğum yok, yaşım 29 kendi iş yerim var. Çok şükür işim iyi ama yalnızlıktan gelen mutsuzluk var. İçimi kıpır kıpır yapacak ve mutluluğu tekrar tadabileceğim biri ile tanışmak istiyorum. Ağrı içinden olması tercihimdir. Çocuğu olsun olmasın hiç farketmez ciddi olanlardan mesaj yazmalarını bekliyorum. Saygılarımla iyi günler herkese.

Back to Top