Kürt Erkekle Tanışmayı İstiyorum

Kültürlü Dürüst Erkek Arkadaş Arıyorum, Kürt Erkeklerle Tanışmak İstiyorum.
Adı : Deniz Al...
Şehir : Bitlis
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Özel Sektör
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.69 cm
Kilo : 61 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Kültürlü beyefendi erkek arkadaş arıyorum. Birazda karizmatik bir kişiliği olmasını istiyorum, hayatı yaşamayı, yaşatmayı ve insanları seven, kendinden emin, hayatın hiçbirşeye değmediğini kavramış, anı yaşayan huzur ve mutluluğun önemini bilen bir bayanımdır. Tanışalım herşeyimizi birebir konuşalım, İyi günler herkese.

1 yorum:

  1. Mrb bende kurdum ve seni tanimak isterim eger sende istersen inşaat muhendisiyim vanliyim 1.75 boy

    YanıtlaSil

Back to Top