Bayan Hayat Arkadaşı Arayanlar Yazsın

Hayat Arkadaşı, Evlilik Arayan Bayanlar, Aşk Arayan ve Rakı İçmeyi Seven Bayanlar.
Adı veya Nicki : Filiz
Yaş : 36
Yaşadığı İl : Denizli
Burcu : Balık
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : İlaç sektörü
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyor
Aradığı İlişki Türü : E-Posta Arkadaşlığı
Gelir Düzeyi : İyi
İlgi Alanları : Ev ve aile, Ekonomi - Borsa, Tatil ve gezi, Plastik sanatlar, Sağlıklı yaşam - Fitness
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lisans Üstü
Boy : 1.59
Kilo : 55
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Düzeyli, aşk olmadan asla, hayat dolu, kaliteli, hayalleri olan, süprizlerle dolu, nitelikli, kitap okuyan, hoş sohbet, rakı içmesini bilen bir erkek arkadaş arıyorum...

3 yorum:

  1. Selamlar Filiz Hanım. Exclusive bir kadına baktığımı biliyorum bu yüzden sizinle tanışmak ve sohbet etmek isterim. Eğer düşünürseniz e mail adresim : archix_07@hotmail.com. Sevgi ile görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Bende yanlız yaşıyorum muhabeetmekemuhabe

    YanıtlaSil
  3. ben burak fiiz seninle evlenmek istiyorum yaşım 40 öpücük



    YanıtlaSil

Back to Top