Düzgün Sevgi ve Aşka Önem Veren Arkadaş Arıyorum

Aşk Arayan Güzel Kadınlar, Sarışın Afet Hatunlar, Erkek Arkadaş Arayan Sarışın Bayanlar.
Adı veya Nicki : Melisa
Yaş : 32
Yaşadığı İl : Uşak
Burcu : İkizler
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Öğrenci
Medeni Durum : Bekar
Aradığı İlişki Türü : E-Posta Arkadaşlığı
Gelir Düzeyi : Düşük
İlgi Alanları : Yazılım, Plastik sanatlar, Edebiyat, Astroloji, Yoga - Meditasyon
Etnik Köken : Boşnak
Eğitim Durumu : Lise
Boy : 1.72
Kilo : 65
Sigara : Hayır
Alkol : Hayır

Selamlar, ben Uşak'tan Melisa. Üniversite okuyorum aynı zamanda part time çalışıyorum. Sevgi ve Aşka önem veren erkek arkadaş arıyorum. İlgilenenler mesaj bırakırsa dönüş yaparım.

10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. afacan03kaan@yandex.com

    YanıtlaSil
  3. Selam tanismak isterim sizinle

    YanıtlaSil
  4. nişantaşından murat ben sizinle tanışmak istiyorum muratexpress931@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Melis hanım tanışabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Melisa Hanım , ilanınız hala aktifse lütfen bana yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  7. slm melisa hanım tanışabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  8. Tanışalım mı meclise hanım afyondan selam

    YanıtlaSil

Back to Top