Güvenilir Ciddi Arkadaş Arıyorum

Güven Veren Ciddi Düşünen Erkek Arkadaş Arıyorum, Varsa Öyle Birisi Gelsin Buyursun Ben Burdayım.
Adı : Asiye Ça...
Şehir : Trabzon
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Ticaret
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Güven Veren Erkek Arkadaş Aramaktayım.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Laz
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.59 cm
Kilo : 47 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Öncelikle herkese selamlar. Ben Asiye Yaşım ise 21 üniversite mezunuyum. Aslen Trabzonlu bir Laz kızıyım ve bundan büyük gurur duymaktayım. Evet yaşımın bazılarınız için küçük olması bir handikap olsa da beni tanıdıkça ne kadar olgun ve geniş düşünceye sahip bir bayan olduğumu anlayacaksınız. Taliplerimin okuduğum bölümden dolayı olsa gerek hayvanları sevmesi benim için en büyük kriterdir. Bunun dışında ise gerektiği yerde ağır, gerektiği yerde ise bir çocuğun ruhuna sahip olması benim için çok büyük bir önem taşımaktadır.

Back to Top