Dürüst Erkek Arkadaş Arıyorum

Kendime güvencim tam olduğu gibi Karşımdaki kişinin de kendine ve bana güvenmesini çok isterim. O yüzden Dürüst Sevgili Arıyorum.
Adı : Zehra De...
Şehir : Balıkesir
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Aşçı
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Dürüst Bir İlişki Şarttır Şarttır :)
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.69 cm
Kilo : 57 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Doğrularımla ve yanlışlarımla yapmış olduğum bütün seçimlerde kimseye sormadan bu zamana kadar gelmiş bir bayanımdır. Dürüstlük benim için en önde gelen vazgeçilmez bir kavramdır. Yaptığım şeyler yanlış olsa bile bunu saklamak yerine karşımdaki insandan fikirler alarak yanlışlarımı düzeltmek adına ondan fikir alırım uyarım uymam orası bana kalmış. Her anlamda çekici bir bayan olduğumu düşünüyorum herkesin olduğu gibi tanıdıkça da bunu anlayacaksınız. Bir yere oturduğumda her zaman kadın erkek fark etmeksizin gözlerin üzerimde olduğunu hissederim mekandaki kişilerden. Bundan utanıp sıkılmak yerine artık bakışların iltifat niyetini taşıdığını bildiğim için hiç üzerinde durmam bile. Kıskanç bir yapıya sahip olmadığımdan dolayı karşımdaki insanın da kıskanç olmamasını anlayışlı birisini isterim. Sonuçta eğer ben biriyle birlikteysem zaten beni kıskanacak bir nedeni olamaz çünkü kıskandığı kişileri değil ben zaten onu seçmişimdir sonsuza dek. Erkek dediğin kendine güvenmelidir. Her anlamda da yanındaki kadını taşımasını bilmelidir.

1 yorum:

Back to Top