Reel Görüşebileceğim Ciddi Arkadaşlık

Reel'de Görüşebileceğim Ciddi Arkadaş Edinecek Güven Veren İzmirli Erkek Arkadaşa Talibim.
Adı : Ela Te...
Şehir : İzmir / Torbalı
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Terzi
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyor
Aradığı İlişki Türü : Reel ve Mümkünse Ciddi Olsun :)
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.70 cm
Kilo : 56 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Karmaşık bir yapıya sahibimdir ama artık birinin bu şifreyi çözmesi gerekiyor ? Hayatıma giren kişiler maalesefki bunu şu ana dek başaramamıştır. Erkeklerin Çok çaba gösterenleri olsa da giriş ve gelişme bölümünde tık yok ulaşamıyorlar nasıl oluyorsa benimle mutluluğa. Belki de burada bu sonuca ulaşabilecek ciddi erkek arkadaş çıkabilir ve ben de benim şifremi çözen kişilerle de up uzun bir yola çıkabilirim umarım. Kendi ayakları üzerinde durabilecek, onun bunun sözüyle hareket etmeyen kendi aklıyla beni isteyen fikirleri özgür bir karakter istiyorum. Kaçamak yapan bayanlar dan da değilimdir ben 24 yaşındayım Lise bitirmiş, Terzi'ci de çalışan biriyim. Ben bu zamana kadar ailemden para almadan ayaklarımın üzerinde durmasını  hep bilmişimdir. Gelecek kişinin de bu şekilde olmasını isterim arkadaşlar.

5 yorum:

  1. Adım OBEN 1.80 boyunda yay burcu aslen istanbulluyum ama yurt dışında doğudum yaşadım 6 sene evvel izmire temeli yerleştim üniversite mezunuyum özel bir firmada danışman ve tercüman olarak çalışıyorum .. . merhametli cana yakın içi dışı bir ne istediğini bilen allah korkusu olan evcil ama gezmeyi de eğlenmeyi de seven yemek yapmasını iyi bilen biriyim.. Niyetin ise senin benim veya sen ben değil BİZİM ve BİZ diyebilecek sağlıklı mutlu eşit haklı sevgi içersinde ileri dönük ciddi bir bayanla tanışmak ...

    YanıtlaSil
  2. Selam Ela 26 yaşındayım Aslen Siirt liyim daimi bir şekilde izmirde yaşıyorum seninle tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. slm İzmirde ailesiyle yasayan TC vatandaşı 86 doğumlu çocuksuz normal fizikte bir altmış sekiz boyda kumral sari tenli dürüst sessiz verimli bayanim ismim gulfem amacım iki buluşma sonrası evlilik arayisim ege içinde yasayan kirksekiz --ellisekiz yas arası çalışkan dürüst ciddi kadınını davranış olarak el üstünde tutacak kişiliği düzgün karakteri verimli ağırbaşlı evlilik amacındaki çocuk derdi olmayan beylerin bu satırlara acil il ve yas belirterek telefon numarası yazmalarını bekliyorum ben çocuksuz bayanim kesiminde çocuğu varsa onbeş yas altında olmasın lütfen kaynaşma sorunları yaşanıyor onbeş yas altı çocuk istemiyorum anlayış bekliyorum lütfen mesajinizda yaşadığınız il ve kaç yasindasiniz belirtin önemli ve lütfen tel no ekleyin vatsap fecbuk instgrm skyp seklinde hic adresim yok boşuna internet adreslerinizi eklemeyin bana yazdiniz mesajiniza tesekkur ederim bu sitenin emekcilerine hayırlı bereketli verimli omur dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülfem Hanım , ilanınız hala aktifse lütfen bana yazar mısınız ?

      Sil

Back to Top