Karadenizli Erkek Arkadaş Arıyorum

Tam bir İnatçı Karadeniz kızıyım 28 yaşındayım, benim gibi Karadenizli olan ciddi düşünen adaylarımla görüşmek istiyorum.
Adı : Hatice Ku...
Şehir : Giresun / Merkez
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kuaför
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyor
Aradığı İlişki Türü : Samimiyeti Olan Ciddi Bir İlişki İstiyorum
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Laz
Eğitim Durumu : Ortaokul Mezunu
Boy : 1.54 cm
Kilo : 52 kg
Sigara : Hayır
Alkol : Hayır

Tam bir İnatçı Karadeniz kızıyım 28 yaşındayım, benim gibi Karadenizli olan ciddi düşünen adaylarımla görüşmek istiyorum. Bu arada site adresini görünce internet üzerinden de görüşebileceğim kişi olur mu diye de düşündüm ve mesajımı taliplerime yazmaya karar verdim. Güzel ve alımlı bir bayanımdır, kendi kararımla hareket ederek seçim yapmak istediğim birini arıyorum umarım bulurum da. Bu kişinin Karadenizli olması tek şartımdır arkadaşlar. Sonrası ise Allah kerim...

Back to Top