Ciddi Delikanlı Erkek Arkadaş Arıyorum

Adı : Melisa Ka...
Şehir : Gaziantep
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kuaför
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.77 cm
Kilo : 60 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Gaziantep'li delikanlı gibi yaklaşacak birini istiyorum. Delikanlılığından vazgeçmeyecek adam gibi adam istiyorum. Bu sebepden dolayı gereksiz düşünceye sahip kişileri hayatımın hiç bir yerinde istemiyorum, dediğim gibi gaziantep'li olması gerekmektedir öncelikle, sonrasına da birlikte bakarız diyorum. İkinci isteğim ise benden en fazla 10 yaş büyükler yazsın istiyorum. Taliplerimi bekliyorum. :)

4 yorum:

  1. Merhaba Melisacım seninle tanışmak için can atıyorum Antep'te nerde oturuyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Mrb kesinlikle ciddi düşünüyorum tanışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Tanışalım Bi isterseniz

    YanıtlaSil
  4. Slm melisa eğlenmeye varım lakin ciddi iste yokum.gez eğlen coş benimkisi.....

    YanıtlaSil

Back to Top