Ciddi Evlilik Düşünen Erkek Arıyorum

Adı : Leyla Ke...
Şehir : Muğla
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Terzi
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.70 cm
Kilo : 54 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Bazen kendi kendime otururken düşünmeden edemiyorum acaba gerçek aşk var mıdır? 22 yaşında olmama rağmen bu zamana kadar gerçek aşkın neye benzediğini, nasıl bir duygu olduğunu hiç tatmadım. Bunca yıldan sonra bende bu duyguyu yaşamaya kendimi hazır hissetsem bile böyle biri var mı diye devamlı düşünüyorum. Kendimden bahsedecek olursam eğer lise mezunu, 22 yaşında, ailesiyle yaşayan, 1.70 cm boyunda 54 kilo ve bakımlı bir bayanım. Karşımdaki insanın beni taşıması, bana duygusal anlamda yoğunlaşması, sahip çıkıcı bir yapıya sahip sağlam ve düzgün bir karaktere sahip olması gerekmektedir. En önemli özellik ise ailesiyle her zaman iyi geçinen ve ailesiyle arkadaş gibi olan birisi en büyük hayalimdir. Eğer bu yapıya sahip görüyorsanız kendinizi belki de hayatımızın en büyük aşkını yaşayabiliriz.

2 yorum:

  1. Merhaba leyla hanım, tanışmak istiyorum ama nasıl olur bilemedim? Skype bıraksam ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Ah Leyla ah... Yaktın beni be. Lütfen görünce cevap ver tanışalım artık.

    YanıtlaSil

Back to Top