Güçlü Kaslı Erkek Arkadaş Arıyorum

Aşkına Sahip Çıkabilen Güçlü ve Kaslı Erkek Arkadaş Arıyorum.
Adı : Tuba Ku...
Şehir : Adana
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Hemşire
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Kürt
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.70 cm
Kilo : 53 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Hemen başlayayım kendimi size anlatmaya, biraz şımarıklı hallerim var ama bu şımarıklı hallerimi de hak ettiğimi düşünüyorum. Erkek arkadaşımın güçlü tutkulu ve beni el üstünde tutup sevgisini hissettirebilecek biri olmasını çok istiyorum. Yani anlayacağınız bir aşk yaşamak deli gibi sevmek istiyorum. Bunu bulduğumda ise erkeğime tüm mutlulukları yaşatacak bir kadın olacağımdan da çok eminimdir. İlk defa internette bu şekilde tanışıp denemek istiyorum.

1 yorum:

  1. Kaslı Çocuk20 Nisan 2019 08:09

    Güzelim selam, yaşım 22 kaslı bir vücudum var baklavalarım da sayılır kıvamda. Tanışmak istersen instagramım kaslicocuk3169 bekliyorum ;)

    YanıtlaSil

Back to Top