Türk Bayanlarla Ciddi Evlilik İstiyorum

Türk Bayanlarla Ciddi Evlilik İstiyorum, Yabancılarla Kesinlikle İlgilenmiyorum Sadece Karaman ve Çevresi.
Adı : İbrahim Tü...
Şehir : Karaman
Telefon :
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Saatçi
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Ortaokul Mezunu
Boy : 1.87 cm
Kilo : 84 kg
Sigara : Evet
Alkol : Hayır

Selam ben Karaman'dan ibrahim 1989 doğumluyum boy 1.87 kilo 84 daha önce hiç evlenmedim Karaman ve çevresinden ciddi evlilik düşünen bayanları bekliyorum. Yabancılarla kesinlikle ilgilenmiyorum sadece karaman ve çevresi eğer karaman'a da gelebilecek olan varsa görüşelim ciddi olmayanlar da uzak dursun profil resmi ve telefon numarasını veremeyeceklerde uzak dursun (lütfen sanal arkadaşlık için yazmayın.

Back to Top