Kadıköyden Olgun Kadın Arıyorum Diyen Beyler Nerdesiniz?

Kadıköyden Olgun Kadın Arıyorum Diyen Beyler Nerdesiniz? Çıkarsız Ciddi ve Dürüst İlişki Arıyorum.
Adı : Sema Şa...
Şehir : İstanbul / Kadıköy
Vücut Yapısı : Atletik
Meslek : Bankacı
Medeni Durum : Tek Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık, Uzun Süreli İlişki.
Gelir Düzeyi : İyi
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lisans Mezunu
Boy : 1.72 cm
Kilo : 60 kg
Sigara : Hayır
Alkol : Evet

Herkese selam, böyle ücretsiz arkadaşlık sitesi yaptıkları için arkadaş bulma sitesi ekibine çok teşekkür ediyorum. İstanbul Kadıköy'de oturuyorum o yüzden Kadıköy ve çevresinden veya seyahat sıkıntısı olmayan beylerle tanışmak istiyorum, beni anlayacak sahiplenecek kesinlikle çıkarsız ve dürüst bir ilişki olsun istiyorum. Bakımlı iyilik yapmayı seven bayan arıyorum diyen varsa mesajlarınızı aşağıdan bana gönderebilirsiniz.

13 yorum:

  1. @farukcn.kaplan instagram hesabım dm yoluyla sohbet edip buluşabiliriz

    YanıtlaSil
  2. Hiç bir seyahat engeli yok konuşabiliriz

    YanıtlaSil
  3. Ahmetbal2344@gmail.com burdan ulaşabilirsin yada facebook tan

    YanıtlaSil
  4. Merhaba yaşım 27 1.78 boy 70 kg beyaz tenli kivircik saçlı partnerimi memnun etmek benim isim Bayramqekici@hotmail.com mail atın tanışalım mumnun kalicanizdan emin olun yaş sınırım yok

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. 36 yaşındayım mesajlasalim

    YanıtlaSil
  7. merhaba murat ben nişantaşından sizinle tanışmak istiyorum muratexpress931@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Meraba tanışmak isderim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba tam aradığın seyahat sorunum yok tanıyınca seveceksin

    YanıtlaSil
  10. Merhaba 28 yaşındayım

    YanıtlaSil

Back to Top