Eğlenceli Bayanım Erkek Arkadaş Arıyorum

Eğlenmesini bilen erkek arkadaş arıyorum, Eğlenmek isteyen herkesle görüşmek istiyorum.
Adı : Azra Ço...
Şehir : Burdur
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Çevirmen
Medeni Durum : Ayrı Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Beraber Eğlenmek.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Üniversite Mezunu
Boy : 1.73 cm
Kilo : 52 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Eğlenmek isteyen herkesle görüşmek istiyorum. Elbette her eğlencenin bir ölçüsü olması gerektiğini de hatırlatayım. Eğlenceliyim, 23 yaşındayım, çok gezerim ve benim gibi olan ekonomik sorunlarını aşmış birini arıyorum. Sitenin yapısını gördüm ve ilk olarak buradan yazışıp görüşmek niyetindeyim. Bilgileriniz ile beraber geri dönerseniz kesinlikle cevap verip kararımı ona göre vermek istiyorum. Amacım şu an için ne evlenmek ne de nişanlanmak. Sadece karşı cinsimle eğlenceli zaman geçirme amacındayım.

3 yorum:

  1. Merhaba canım, eğlenmeyi seviyorum ve benimle birlikte eğlencenin dibine vuracak ve eğlence dışında beklentisi olmayan, sevgili tadında yaşayacak birini arıyorum. İlgilenirsen yorumumu cevapla ben sana ulaşırım.

    YanıtlaSil
  2. merhaba burdur a gezmeye geldim vakit geçirecek bayan arkadaş arıyorum

    YanıtlaSil
  3. Esirarslan@hotmail.com hakkımda bilmek istediklerini yaz burdurluyum ispartada duruyorum.

    YanıtlaSil

Back to Top