Nazik Anlayışlı Erkek Arkadaş Arıyorum

Adı : Hacer Se...
Şehir : Antalya
Vücut Yapısı : Normal
Meslek : Kasiyer
Medeni Durum : Ailemle Yaşıyorum
Aradığı İlişki Türü : Arkadaşlık.
Gelir Düzeyi : Normal
Etnik Köken : Türk
Eğitim Durumu : Lise Mezunu
Boy : 1.71 cm
Kilo : 50 kg
Sigara : Evet
Alkol : Evet

Antalyada yaşayan 21 yaşında çalışan bakımlı ve alımlı bir bayanım. Tanışacağım kişinin ekonomik durumu iyi olan adaylar bana mesaj kısmından ulaşırlarsa sevinirim. Spor yapmayı severim ve fit'imdir. Bu nedenden dolayı aradığım erkek arkadaş modeli kendine bakan spor yapan her haliyle kendine dikkat eden biri olmasını istiyorum.

2 yorum:

  1. Çok tatlı ve hoş görünüyorsun, boyum 192 kilom 75 kaslı ve iri bir vücudum var. İstersen tanışabiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar hanımefendi tanışmak isterseniz istanbuldan size ulaşıyorum. Bakımlı ve ne istediğini bilen sizin gibi tatlı bayanlarla tanışmak istiyorum.

    YanıtlaSil

Back to Top